emmazone craft: Emmazone Craft on Bazaar November 2015

Thursday, November 26, 2015

Emmazone Craft on Bazaar November 2015

Assalamualaikum
 Emmazone Craft kembali ikut bazaar. Ceritanya, kawan saya yang kebetulan seorang dokter akan mengadakan seminar kesehatan di sebuah kampus. Nah, seperti acara-acara seminar pada umumnya, maka akan ada semacam bazaar kecil untuk memeriahkan acara. Kawan saya pun mengubungi saya, dan mengajak saya untuk ikut bazaar tersebut. Sebagai timbal baliknya, saya memberikan beberapa produk Emmazone Craft untuk dijadikan hadiah doorprise. Bazaar kali ini sangat istimewa bagi saya. Mahasiswa dan peserta seminar sangat antusias dengan karya-karya saya. Alhamdulillah... sampai ketemu di bazaar-bazaar berikutnya yaa...








3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aida

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

My Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers